Vi rekonstruerer data fra Dell PowerEdge

Våre ingeniører rekonstruere RAID som bruker PERC controllere på SAS, SATA, SAS nearline og SSD lagringsenheter.

Ring 62 78 30 32

Kontakt meg!

Dell partner

Gjennom vår mangeårig internasjonale partneravtalen kan vi tilby alle DELL kunder våre avanserte og markedsledende ekspertise innen datarekonstruksjon.

Denne kompetansen er basert på våre hardware- og softwareløsninger, som er et resultat av en snart 40 års erfaring.

Denne kompetansen er nå tilgjengelig for alle DELL kunder med Dell PowerEdge Rack og Server produkter.

Dell logo

Dell PowerEdge storage server

Vi kjenner Dell PowerEdge datalagringssystemer og hvilke datatapssituasjoner som kan oppstå.  Vi kan redde data fra følgende systemer:

Hvis ditt system ikke er på listen, ring oss for mer informasjon.

Server tower PowerEdge
  • PowerEdge T430
  • PowerEdge T630
  • PowerEdge T20
  • PowerEdge T130
  • PowerEdge T30
  • PowerEdge T330
Server rack PowerEdge
  • PowerEdge C4130
  • PowerEdge R220
  • PowerEdge R230
  • PowerEdge R330
  • PowerEdge R430
  • PowerEdge R530
  • PowerEdge R630
  • PowerEdge R730
  • PowerEdge R730xd
  • PowerEdge R830
  • PowerEdge R910
  • PowerEdge R 930

Dell PowerEdge

Hvordan møter vi et problem med Dell PowerEdge datalagringsenheter?

Ingen datarekonstruksjonssaker er like. Problemet, feilen eller årsaken bestemmer fremgangsmåten og løsningen.

Hvis RAID-et ikke er tilgjengelig pga av hardwarefeil. Må dette fikses først. Det er en jobb vi må gjøre på våre laboratorier. Her kan vi fritt jobbe uten risiko for å påføre mer skade til systemet.

Hvis vi mener vi står foran en logisk feil kan det være aktuelt å rekonstruere data via våre remote tjeneste, noe som er den raskeste måten å redde data på.

Ved fysiske feil vi steg 1 handle om å lese ut så mye rådata som overhodet mulig. Deretter vil det følge en omfattende logisk rekonstruksjon for å pusle sammen RAID-et slik det opprinnelige var strukturert.


Årsaker til datatap

Et datatap på Dell SAN EqualLogic datalagringssystemer kan skyldes forskjellige årsaker, men vanligst er hardware RAID-feil, menneskelig feil eller en logisk datafeil.

Noen eksempler hvor Ibas ingeniørerne kan hjelpe:

  • Feil i LUN (Logical Unit Number)
  • Feil på LUN drev
  • Feil eller slettede virtuelle enheter
  • Feil eller slettede snapshot
  • Data slettet i en virtuell enhet
  • Formattering av LUN /ny-installering

Hvis du opplever datatap anbefaler vi å ringer til Ibas sin gratis vakttelefon 62 78 30 32. Denne er døgnåpen.

Dell SAN EqualLogic